T3 Zgrada


T3 Zgrada

Aplikacija je namenjena upravnicima, stambenim zajednicama, ali i firmama koje za zgrade izvode razne radove na mesečnom nivou (čišćenje, održavanje ...). 

Trenutne funkcionalnosti aplikacije su :

  •          definisanje zgrade kao pravnog lica sa potrebnim podacima, kao i odabirom banke (OTP, Komercijalna, Eurobanka i Intesa),
  •          evidencija stanova sa pratećim parametrima,
  •          definisanje stavki na računu (za svaku zgradu posebno), mogućnost definisanja stavke sa naplatom p o kvadratnom metru,
  •          generisanje dinamičkih mesečnih računa za stanare prema unapred definisanom obrascu, na osnovu definisanih stavki računa i podataka 
  •       o zgradi, (PDF, štampa   računa),
  •          importovanje izvoda poslovnih banaka, mogućnost importa izvoda više banaka za jednu zgradu, rešavanje     spornih uplata (nepostojanje veze poziva na broj sa upisanim pozivom na računu), registrovanje uplata zakupaca,
  •       registracija firmi sa kojima zgrada radi (dobavljači, zakupci), vođenje evidencije troškova (ulazni računi, banka, gotovina)
  •       filtriranje uplata po stanu i datumskom periodu,
  •       dashboard sa jasnim pregledom svih bitnih podataka (procenat naplate, fakturisano, uplaćeno, top lista dužnika, top lista pretplatnika),
  •         generisanje izveštaja o dugovanjima sa podacima o zaduženosti, uplaćenom novc, kao i trenutnom dugu,
  •          postavljanje početnog stanja pre početka rada aplikacije  (postojeća dugovanja ili pretplate).

Buduće funkcionalnosti : generisanje faktura za zakupce, povezivanje sa izvodima, evidencija dugovanja

  •           generisanje pregleda i opomena za stanare
  •           novi izveštaji koji bi se izvršavali nad postojećim podacima (stanje račune, razni pregledi)
  •           slanje faktura na email
  •          generisanje stavki na računu zasebno za jedan ili više stanova.

Prednosti u odnosu na Infostan:

  •           puna kontrola naplate, brže dolaženje do potrebne informacije,
  •           manja cena za korišćenje softvera (nema provizije kao u Infostanu),
  •           jednostavno pokretanje sistema i nepostojanje papirologije kao u slučaju Infostana,
  •           mogućnost lakog dodavanja stavki na račun, kao npr. čišćenja (nije moguće u Infostanu), dodatnih troškova,
  •           mogućnost evidencije ulaznih faktura i izdavanja faktura, kao i praćenja naplate istih,
  •           jedan upravnik može više zgrada voditi u aplikaciji,
  •        mogućnost postavljanja obaveštenja na računima.