T3 Helpdesk


T3 Helpdesk

Tim T3soft programera i inženjera se brzo prilagođava svakoj situaciji. Implementacija našeg softvera je brza i što je najvažnije, nema dodatnih troškova poput baze, licence za server i slično. Uz softver dobijate besplatnu tromesečnu podršku, a nakon toga Vam možemo ponuditi održavanje u kombinaciji sa tehničkom podrškom. Helpdesk aplikacija ima tu prednost da može podjednako dobro da se koristi i kao IT alat u privredi, tj. kompanijama koje imaju svoj IT Sektor, kao i kod kompanija koje IT usluge pružaju drugim kompanijama. Dodatno, evidencija i praćenje zahteva se ne mora samo odnositi na IT poslove, već i na poslove bilo kakvog održavanja opreme ili usluga. Helpdesk je deo modularnog sistema T3B i sa njim ukoliko korisnik želi mogu da dođu integrisane aplikacije T3 Portal, T3 IT Inventar, T3 One Space i T3 Kalendar. Aplikacija je dostupna na 4 jezika.

Funkcionalnosti su:

• Podnošenje zahteva u helpdesku (dodavanje attachmenta i statistika)

• Prihvatanje i dodeljivanje zahteva

• Kategorizacija zahteva, stavljanje prioriteta

• Obrada zahteva, promena statusa, poruke o statusu zahteva, prosleđivanje zahteva, preraspodela zahteva

• Stavljanje zahteva na čekanje, rešavanje zahteva, odbijanje zahteva

• Pregled detalja zahteva, pregled svih zahteva konkretnog korisnika

• Automatsko slanje emailova korisniku prilikom podnošenja zahteva, rešavanja zahteva ili odbijanja zahteva

• Kreiranje internih zahteva

• Izveštavanje i statistika

• Posebni izveštaji

• Upravljanje klijentima/zaposlenima, vođenje evidencija klijenata (firmi) po zadatim parametrima (SLA ...)

• Administracija korisnika aplikacije


Probajte aplikaciju: http://t3bdemo.t3soft.net/